VW rosteripakosarjan muutostyö Golf II Syncro, Jetta Syncro ja Passat Syncro 1.8 8 venttiliset eli 80- ja 90-luvun autot.

Varsinaisesta muutostyöstä ei ole kyse, vain pieni muokkaustarve. Suuret kiitokset kuuluu Joosua Rautkoskelle Lahdesta seuraavista ohjeista ja kuvista.

"Oli se suht yksinkertainen homma, ensin pulttasin uuden ja vanhan pakosarjan vastakkain jotta kiinnitys laipat pysyvät täysin samoissa pakoissa. (Kuva 1)
Sitten ei tarvinut leikata kun kerran kiinnitys laippojen jälkeen poikki niin että toisesta reunasta ei otettu yhtää putkesta palaa pois ja toisesta reunasta otettiin 3 cm (kuvassa 2 piirretty leikkaus linja viivat).
Muutosten jälkeen (Kuva 3) pakosarja jäi noin 1cm irti kardaanista (Kuva 4) eikä ainakaan minun korva kuule että se mihinkään kiinni ottaisi.
Ero on tuntuva yhdessä vapaavirtaus suodattimen ja läpi virtaavan putken kanssa."


Kuva 1: Leikkauslinjat



Kuva 2: Hitausta vaille valmis.



Kuva 3: Asennettuna.



Kuva 4: Pakosarja vs kardaani