VW rosteripakosarjan muutostyö Golf II Syncro, Jetta Syncro ja Passat Syncro 1.8 8 venttiliset eli 80- ja 90-luvun autot.
Varsinaisesta
muutostyöstä ei ole kyse, vain pieni muokkaustarve. Suuret kiitokset
kuuluu Joosua Rautkoskelle Lahdesta seuraavista ohjeista ja kuvista.
"Oli se suht yksinkertainen homma, ensin
pulttasin uuden ja vanhan pakosarjan vastakkain jotta kiinnitys laipat
pysyvät täysin samoissa pakoissa. (Kuva 1)
Sitten ei tarvinut leikata kun kerran
kiinnitys laippojen jälkeen poikki niin että toisesta reunasta ei otettu
yhtää putkesta palaa pois ja toisesta reunasta otettiin 3 cm (kuvassa
2 piirretty leikkaus linja viivat).
Muutosten jälkeen (Kuva 3) pakosarja jäi noin
1cm irti kardaanista (Kuva 4) eikä ainakaan minun korva kuule että se mihinkään
kiinni ottaisi.
Ero on tuntuva yhdessä vapaavirtaus suodattimen ja läpi
virtaavan putken kanssa."
Kuva 1: Leikkauslinjat
Kuva 2: Hitausta vaille valmis.
Kuva 3: Asennettuna.
Kuva 4: Pakosarja vs kardaani